piatok 22. novembra 2013

Čo nás (pravdepodobne) čaká v roku 2014

...alebo: Aké články by som rád napísal ďalší rok.

V prvom rade by to malo byť dokončenie článku Čo mám proti náboženskému fanatizmu, ktoré bude obsahovať komentáre k iným článok, zdrojom, najviac zarážajúce citácie a iné poznámky. Okrem toho by som rád napísal články o týchto témach:
O vývoji môjho svetonázoru (sľúbil som)
Hó-ponopono – havajská šamanská technika (podľa knižných zdrojov)
Perličky snových denníkov – poučné, zvláštne, ale hlavne humorné
Psychický vampirizmus (podľa knižných zdrojov)
O nepravdivosti v náboženstvách, plagiátorstvo (sľúbil som)
Zamyslenie nad workoholizmom a mediálnou presýtenosťou
V neposlednom rade by som rád zostavil dotazník o magickom výcviku, ktorý by v praxi mohol pomôcť nielen začiatočníkom, ale aj pokročilým – ak tento dotazník bude vyčerpávajúco zodpovedaný praktikmi.
Okrem toho by som rád začal pridávať aj vtipy okolo ezoteriky, niektoré aj vlastné a kreslené, v prípade cudzích vtipov by šlo o odkazy, alebo citácie z filmov a seriálov. Či vylepším grafiku blogu, nevedno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.