piatok 5. septembra 2014

Vtipy 5

Aj v tomto príspevku budú prevládať obrázkové vtipy, znova však začnem textom.

Otázka: Akí sú to pozitívne mysliaci ľudia?
.
Odpoveď: Takí, ktorí veria, že niečo dosiahnu vďaka bežnému stavu vedomia.
/
/
/
Moja prvá „báseň“ v angličtine bola značne hororová:
Dreams come true.
Nightmares too.
/
/
/
Pointu prvého obrázka pochopí snáď každý.

/
/
/
Zo života:
O časti môjho článku „Čo mám proti náboženskému fanatizmu“ som mal diskusiu s kamarátom, kresťanom. Povedal mi niečo podobné, ako je v prvej časti tohto, druhého obrázka. Po dlhej dobe mi napadla odpoveď nesúca sa v nálade článku „Samota“.

/
/
/
Takzvaný „Pentaprogramček“, ktorý som mal príležitosť vidieť osobne, jasne dokazuje, že spoločnosť Orange sa tvrdo satanizovala! Oranžová je podľa mojej domnienky od začiatku symbolom pekelného ohňa a teraz sa snažia obrátiť na satanizmus už aj zákazníkov! Buďte v strehu bratia a sestry! :-D 

/
/
/
Konečne vlastním vytúženú vrhaciu hviezdicu v tvare chaosféry... žeby ChaoShuriken, dogmatobijec?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.