streda 5. novembra 2014

Aké ženy sa mi páčia?

Čo čert nechcel, dokonca ani ja som nemohol ostať navždy objektom zaujímavým len pre gayov, pedofilov a nadržaných psov, a tak sa v mojom okolí deje čoraz viac divných vecí. Okrem toho ma bytosť s oblými rohami uväznená v tele kamarátky agresívne tlačí do vyjadrovania sa o svojom ženskom ideále. Čo iné mi ostáva, ako napísať zatiaľ ten najzbytočnejší článok, článok o tom, aké ženy sa mi páčia na účel dlhodobého monogamného vzťahu. Na iné účely sa charakterové požiadavky minimalizujú. Hlavnou úlohou teda bude vyčerpávajúco popísať, čo sa mi páči a čo ma odpudzuje.

Vyjadruje sa k tomu ťažko, mám totiž pocit, že by som radšej žiaden názor nemal mať, keďže moje minulé názory ma nikam neviedli. Už sú to celé roky, čo som si odvykol dopúšťať sa opovážlivosti snívania o láske. A tiež mám obavy, či mne samému prílišná špecifikácia nezavrie oči k iným možnostiam. Hádam nemusím písať o základoch, akými sú približne rovnaká veková skupina, národnosť, etnicita, miesto bydliska, dostupnosť, bezdetnosť a tak ďalej.

Hardvér
Priveľmi mi nezáleží na tom, ako sa ženy obliekajú, čo nosia. Omnoho viac mi záleží na čom to nosia. Pripúšťam si, že krása je pre mňa dôležitá, veď som to nakoniec ja, kto sa bude pri vážnom vzťahu na danú ženu dívať ďalších X až XY rokov, dokonca aj pri rannom vstávaní (celej osoby). Dôležitá je primeraná až štíhla postava. Nadváha ma odpudzuje, vlastne ju obchádzam oblúkom (inak sa to nedá). Javenie známok života je oceňovaným bonusom. Pokožka sa mi páči skôr bledšia, no blond vlasy či husté kučery nemám príliš rád. Ešte horšie vnímam tetovania a piercingy – fuj!

Softvér a funkcie
Aké duševné vlastnosti a zmýšľanie by mala byť moja partnerka? To je ťažká otázka. Samozrejme by bolo výhodou, keby zdieľala moje strelené koníčky, ktoré som vlastne už aj menoval v článku Dnešná doba; čo ma baví.
Neviem si predstaviť, že by som bol vo vážnom vzťahu s nábožensky dogmatickou dievčinou, ktorá by ma nútila do kostolnej svadby, či niečoho podobného. Jednak by som sa k tomu nenechal dotlačiť, jednak účasť v jednej z hlavných úloh pri takom obrade, ktorému vôbec neverím považujem za omnoho horšie zneucťovanie náboženstva, ako hociktorý z mojich vtipov.
Tu sa začína skutočný problém. Nerád by som bol v budúcnosti ukrátený  o prax v sexuálnej mágii, takže by bolo najlepšie, ak by som našiel schopnú, serióznu modernú šamanistku/magičku nápomocnú nielen pohybom, ale aj sústredením. Prečo to je ťažké? Vysvetlí odbočka.

Odbočka číslo 1: Ženy okolo ezoteriky by sa zväčša dali rozdeliť do niekoľkých skupín – jednej horšej, ako druhej. Jedna skupina sa už plne preslávila pod výstižným názvom „slniečkárky“. Iné osoby viac inklinujú k infantilnej viere vo folklórne povery, televízne veštice (odpúšťajúce plyn) a časopisy plytké, až to bolí – alebo by som mal skôr povedať zoznamy reklám vo forme príbehov? Samozrejme tu ešte máme ultratemné sukuby – čiže zas len pózerky, ktoré svojím vkusom vyjadrujú nanajvýš svoje ideály, ale nie reálne štúdium a prax. Preto nájsť žieňa orientované podobne ako ja, je najvážnejším problémom môjho viac-menej pasívneho „hľadania“. Možno toto kritérium budem musieť vzdať, alebo sa so svojimi skromnými vedomosťami zahrať na doučovateľa.

Mágia je pre mňa primárny záujem, primárny spôsob práce na sebe. Ak nie som príliš unavený z povinností, tak meditujem každý deň. Sotva by som teda vedel byť so ženou, čo ju neznáša a má voči nej predsudky. Čo ďalšie má/môže mať  moja vysnívaná partnerka?

- Normálny životný štýl (patrí to k základom) – teda nie alkoholizmus či drogovanie. Zober bokken, nie drogu.

- Inteligenciu a dobré vyjadrovacie schopnosti. Tie mi niekedy pripadali extrémne príťažlivé pri čítaní diskusných fór.

- Dobrý vzťah k literatúre, vzdelávaniu sa a prírode.

- Snahu zdokonaľovať sa v niečom, alebo budovať a tvoriť niečo prínosné. Večné obmedzovanie sa iba na konzum mi nepripadá ani príťažlivé, ani úctyhodné. Čo by som si na takom prístupe k životu mal vážiť?

- Záujem o moje hlbšie zmýšľanie, ktoré sa prejavuje hlavne tu, na blogu. V rámci toho je dôležité aj porozumenie, že o odvrátené stránky sveta sa nemusia zaujímať len pochybní ľudia, že topánky sa nedajú posudzovať podľa škatule v ktorej sú zabalené. (Možno som sa takého posudzovania dopustil pri spomenutých typoch ezoteričiek.) V praxi sa mi zdá, že ak sa niečím zapáčim dievčaťu, začne si na základe toho namýšľať, že ma pozná... kdeže! :D

- Iniciatívny prístup ku vzťahu. (Pozri aj články Samota a Priateľstvo v súčasnej dobe.)

- Dobré vychádzanie s mojimi priateľmi.

- Prinajmešom toleranciu k bojovým umeniam a počítačovým hrám, zaujatá účasť by samozrejme bola lepšia.

- Nadšenie pre čierny a zvrátený humor, totiž bez neho by veľmi rýchlo utiekla - čo mi pripomína, že by mala mať nohy. Aspoň tieto kritériá bývajú často splnené.

- Trpezlivosť na moju zaostalosť v niektorých oblastiach života, ako sú napríklad vzťahy či varenie, inak by ju šlak trafil a ja by som si to ani nevšimol. Zase žartujem.

Zistil som, že hudba nehrá tak dôležitú rolu, nakoľko ju počúvam vždy na slúchadlách a hodlám v tejto tradícii pokračovať natrvalo. A vlastne každá hudba má v sebe niečo zaujímavé. Poďme sa na vec pozrieť z opačného súdka. V duševných vlastnostiach ma odpudzujú: prílišná pasivita, bigotnosť, divné správanie sa na internete, márnivosť, narcizmus, nezodpovednosť, nespoľahlivosť, rozmaznanosť, hysterickosť, preháňanie a pózerstvo. Teda najčastejšie formy starania sa o výzor a dojem, ktoré sú na úkor poctivo vykonanej práce na sebe.

Odbočka číslo 2: Tento prístup u chalanov volám „instantným frajerstvom“ a opovrhujem ním: „Celý život sa v ničom nebudujme, netvorme nič prínosné. Veď stačí navliecť sa do super šiat, tváriť sa drsne, zavesiť na seba reťaz a dať si do vlasov prvý gél, ktorý nájdeme u rodičov... úspešné lámanie ženských sŕdc môže začať... prostredie a mentalita dievčat v ňom je na to často ako stvorená..“ . Práve kvôli podobným indivíduám si začínam myslieť, že u 80 a viac percentách ľudí (najskôr metalistov) verejne prezentujúcich čokoľvek magického a spirituálneho u nich nielenže nenájdeme prax, ale dokonca ani porozumenie a súvislé vedomosti. Vedie ma to k myšlienke, že čokoľvek je prezentované navonok, nenachádza sa to vo vnútri danej osoby, alebo sa to nachádza paradoxne menej. No to je len moje hejtované zovšeobecnenie.

Aby som sa vrátil k tomu, čo ma na ženách odpudzuje, patrí k tomu trpiteľské správanie sa – ak si nechajú niekým skákať po hlave, alebo ak sa nechajú večne využívať nevďačníkmi, ktorí sa im ani nesnažia odvďačiť. Inak povedané: prehnaný súcit, benevolencia a vynechanie tvrdých opatrení, ak sú nutné. Spomínam to kvôli mnohým pozorovaniam z praxe.

Záver 
Chcem toho naozaj priveľa, keď túžim po partnerke spĺňajúcej kritéria, ktoré sám spĺňam? Hľadám inteligentnú a komunikatívnu ženu s peknou, štíhlou postavou, a dobrovoľnou, úprimnou snahou a vôľou pracovať na sebe – to patrí k základom. Možno tento článok niekto vezme ako zadanie questu: Hľadá sa žena - živá, a vyhovujúci kus aj nájde. Ako sa takému nálezcovi odmením, netuším. Rozlúčim sa teda so zblúdilými čitateľmi či nedajbože čitateľkami môjho blogu s nádejou a časťou vtipného inzerátu, ktorý som raz videl na pokeci: „Hľadám milú slečnu s veľkou silou v rukách.“ :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.