streda 17. decembra 2014

Vyhodnotenie roku 2014

Nakoľko sa rok 2014 blíži ku svojmu brutálnemu koncu, vyhodnotím svoju tvorivú činnosť počas neho.
Napriek tomu, že som nenapísal "výťahy" o knihách, ktoré som mal v úmysle takto spracovať, ani nesplnil iné plány, bol to doteraz najtvorivejší rok. Myslím, že to postrehli aj čitatelia, keďže som prispel omnoho väčším množstvom článkov (hoci kratších úvah), ale aj vtipov, ako minulý rok. Podarilo sa mi teda rozbehnúť tvorivú činnosť, za ktorú sa netreba hanbiť a v ktorej má zmysel pokračovať. Moje články sa už tešili pozornosti aj inde, ako na tomto blogu... (:

V tomto roku som sa naučil začínať články v škole, či dokončovať ich pri vrieskajúcom... filme. Snáď som kvôli niektorým vyjadreným myšlienkam a neslušným vtipom nebol považovaný za väčšieho hajzla, než akým som. Zistil som, že dokonca aj ja viem vyčariť úsmevy na tvárach. Priznávam, že moje plány sa zmenili a nedodržal som pôvodný zámer písať takmer výhradne o mágii, ani sa moje texty nezaobišli bez úvah osobnejšieho rázu. Nič z toho ale nemám prečo ľutovať. Uvedomil som si ale, že si musím dopĺňať vedomosti a snažiť sa byť čo najvzdelanejší, inak by mohlo moje písanie príliš predchádzať vedomostiam a tak by sa kvalita môjho blogu vo svojej podstate znižovala.

Čo ďalej? Rozhodne chcem pokračovať v dobývaní sŕdc čitateliek svojím nadrozmerným spisovateľským perom. Písanie sa pre mňa stalo vyššou prioritou ako bývalo, a tak by som nasledovné roky rád pokračoval aspoň rovnakým tempom, ako v roku 2014.
Keď píšem, niekedy sa mi darí premieňať utrpenie na poznanie, či dokonca humor. Do istej miery to môže byť podobné metódam sebapoznávania odporúčanými pre ezoterikov, cieľom je však hlavne prínos pre čitateľov (teda nanútenie svojich ideí časti univerza). Možno je písanie mojím poslaním a tak sa s každým dokončeným článkom posúvam bližšie k naplneniu mojej osoby... hnilobou a červami.

Nápadov na tvorbu mám prebytok - omnoho viac, ako stíham spracovávať a koľko pokrývajú moje vedomosti. Tentoraz si nápady ponechám pre seba. Viem, že pri našej okultnej scéne je dosť paranoidné myslieť si, že by ma niekto predbehol v spracovaní konkrétnych tém. Čo teda prezradím? Chystám sa napísať o svojich poučných, ale aj vtipných snoch, pridať ďalšie odborné vtipy a výťahy z kníh - pretože Executor šetrí čas! Písať o mágii viac z vlastnej hlavy je až doteraz silne problematické, keďže nevidím nediskutované témy, o ktorých by som čo-to vedel. Novinky by teda mali pribudnúť (takmer?) na všetkých poliach, ktorým sa venujem. Ďalej sa posnažím viac svoj blog propagovať a možno sa mi podarí na okraje dať nejaký originálny skrášľujúci motív. Keď už spomínam to, v polovici novembra som vôbec prvýkrát výraznejšie pozmenil podobu blogu od predvolenej šablóny s hviezdičkami. Dúfam, že získam väčšie množstvo čitateľov, spätnej väzby a že nikto nebude nadávať, že na jednom blogu píšem o úplne odlišných oblastiach života (a nakoniec skoro všade spomeniem aspoň štipku mágie :D ).

S pozdravom a predbežným prianím pekných Saturnálií a šťastného Nového roka...
Váš Executor ! ;-)

(Nebojte sa, neprídem Vám zabaviť majetok... tentokrát.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.