nedeľa 7. decembra 2014

List Ježiškovi 2014

Zdravím Ťa, Ježiško. Adresujem tento list tvojmu dospelému aspektu s bradou a žiarivými očami, tak podobnému Aragornovi. Niektoré časti listu totiž nie sú vhodné pre uzimené dieťa z maštale, na ktoré museli zvieratká púšťať svoje teplé plyny. Teda Ti prajem šťastné 2014-te narodeniny!

Hoci tvoja historická existencia je pre mňa značne pochybná, vediac, že podľa chaosmagického trendu môžem tento list poňať ako prácu s fiktívnou entitou, Ti napíšem svoje priania. Dúfam, že mi aj niečo užitočné prinesieš, na rozdiel od Mikuláša, ktorý mi priniesol iba uhlie v klobúku so sivými pramienkami vlasov.

S ohľadom na tvoje chudobne začaté detstvo si tento rok nebudem priať nič materiálne.
V prvom rade by som rád pod stromček dostal trpezlivosť, aby som neodkopol hlavy ľuďom, ktorí majú radšej grázlov ako mňa, taký mierumilovný charakter. Po skúsenosti s tým hajzlom Barnabášom si na to si údajne odborník.
Ďalej si prajem:
1. Dostať vysvetlenie, prečo sa detské ihrisko neďaleko môjho sídliska nachádza hneď pri pastoračnom centre.
2. Nebrať problémy ako problémy, plávať životom voľnejšie a bez stresu.
3. Mať pokojnú myseľ a vychutnávať si život so všetkým, čo prináša.
4. Rozširovať okruh skutočných priateľov.
5. Prežívať vtipné situácie vhodné pre drbnutú metalovú mentalitu a naďalej sa vyžívať v dobrej hudbe.
6. Zbaviť sa hnevu na vlastnú minulosť, závisti, nedočkavosti a nervozity.
7. Porozumieť viac životu, byť zvedavejší, energickejší a nadšenejší.

Dúfam, že v živote sa mi dostane dosť príležitostí rozdávať okolo seba radosť a šťastie, aby som jedného dňa mohol byť vyhlásený za svätého. A tiež by nebolo zbytočné niekedy krotiť ten tvoj celosvetový fanatický fanklub, však?
Pozdrav odo mňa prosím Yog Sostotha, familiárne prezývaného Yogi. 
Ďakujem, tvoj Executor.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.