streda 16. marca 2016

Moje obľúbené hlášky 6 - Simpsonovci

Názov článku hovorí za všetko: tu uverejnené citáty sú výhradne zo seriálu Simpsonovci.

s8 e10
Reverendova kázeň po tom, ako Homer videl marťana: „Vzpomínám si na jiného návštěvníka z nebes. Přišel v míru a zemřel, jen aby mohl být znovu vzkříšen. Jmenoval se… E.T., okatý mimozemšťan. Měl jsem ho moc rád.“
/
/
/
s9 e13
Homer: „Marge, když vstoupím do tajné sekty, čekám, že mě rodina podpoří.“
V tom istom diele bol aj citát, ktorý som už uvádzal, ale v nepresnom znení. Presné znenie je teda tu:
Reverend: „Toto takzvané nové náboženství není nic jiného než spousta podivných rituálů a triků jak z hlupáků vytahat peníze. Pomodleme se 40-krát otčenáš ale nejdřív nechme kolovat talířek na sbírku.“
Homer: „Jen to uvaž: dal jsem se k sektě kvůli hloupému štěstí, když jsem měl celou dobu pivo.“
/
/
/
s8 e8
Marge: „Dobrý Bože. Tady je Marge Simpsnová. Jestli zastavíš ten hurikán a zachráníš naši rodinu, budeme ti do smrti vděční a doporučíme tě všem našim přátelům. Takže kdyby si mohl ve své neskonalé moudrosti...“
Líza: „Počkat... poslouchejte. Je po hurikánu.“
Homer: „Naletěl na to! Výborně, Marge!“
/
/
/
Neznámy diel – citované z pamäti:
Dr. Dlaha: „Homere! To ste měli skousnout, ne sníst!“
Homer: „Neměli ste mi dát něco tak dobrého!“
Dr. Dlaha: „To byla guma potřena vazelínou.“
Homer: „Marge, zapiš si to, ať mi to můžeš udělat doma.“
/
/
/
s10 e7
Homer oplakáva svojho miláčika - homára, ktorý sa omylom uvaril a súčasne ho konzumuje: „Škoda, že tu není s námi, aby si pochutnal.“
Veru myšlienka pekná, aj keď dosť pochybujem o tom, že nejaký homár má autokanibalistické sklony. :)
/
/
/
s6 e2
Homer hovoriaci zo spánku: „V Americe získej nejdříve cukr, potom získáš moc, potom získáš ženy.“
/
/
/
s6 e10
Marge: „Copak chceš dědečka až do své smrti ignorovat?“
Homer: „Ovšem, že ne, Marge. Jenom do jeho smrti!“
/
/
/
s24 e9 
Homer: „Kdyby měl Ježíš zbraň, byl by dneska ještě naživu.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.