nedeľa 1. apríla 2018

Vtipy 12

V tomto diele vtipov absolútne dominujú cudzie výtvory, ktoré som preložil z iných jazykov. Keď už sú tie Veľkonočné sviatky, objavia sa tu aj vtipy o Ježišovi, z dôvodu podpásového útoku hneď po respawne (podľa niektorých zdrojov to bola nedeľa).

Zároveň pre dnešok, prvý apríl, je tu špeciálny výrok z internetu: „Dnes je deň bláznov. Neverte nikomu a ničomu. Presne ako ostatné dni.“
/
/
/
Z českého meme (preložené+skrátené): „Môj doktor sa ma spýtal, či niektorý člen mojej rodiny netrpí šialenstvom. Odpovedal som: Nie. Všetci si to užívame.“
/
/
/
Citát z meme Zvráteného humoru: „Som second hand vegetarián. Krava zje trávu – ja zjem kravu.“
(Dodávam, že ak krava zje človeka, tak je spasený. :-) )
Nasledovné citáty sú preložené texty pôvodom z anglických meme.
/
/
/
„Ježiš umrel za naše hriechy. Neostal však mŕtvy. Čo potom obetoval? Ježiš obetoval svoj víkend za naše hriechy.“
/
/
/
„Urazili ste ma. Tu máte môjho syna a zabite ho, aby som vám mohol odpustiť.“
/
/
/
„Ak nehrešíš, Ježiš umrel pre nič!“
/
/
/
„Tak som sa vrátil na zem a pozerám, že všade rozložili tie kríže... to si myslíte, že keby sa späť vrátil J. F. Kennedy, tak by chcel všade vidieť zasrané ostreľovačky?!“
/
/
/
A: „Cítim, že svet je proti mne.“
B: „Na to sa o teba svet dostatočne nestará.“
/
/
/
„Ak by Zem bola plochá, mačky by všetky predmety vytlačili von z okraja.“
(Čakám na to, kým si konšpirátori všimnú „podozrivý“ názov tunela Soroš-ka. Stále nič a stále nič. :-) )
/
/
/
Cthulhu hovorí: „Zobudil som sa, aby som priniesol smrť a šialen... aha, začali ste bezo mňa.“
/
/
/
Na metalovej encyklopédií sa vyskytla táto situácia. Opíšte kódy (asi logá skupín), aby ste dokázali, že nie ste internetový bot:

/
/
/
Prvé dielo (derivát zo zdroja) je zamyslením o testovaní istého druhu senzitivity... samozrejme čisto hypoteticky!

/
/
/
Na záver predkladám zamyslenie nad „reálnym“ „problémom“ „duchovne“ „bádajúcich“, ktoré je tiež mojím dielom:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.