štvrtok 11. augusta 2011

O blogu

Vitajte na mojom blogu!
Rozhodol som sa zriadiť si tento blog pre zverejnenie niekoľkých mojich krátkych úvah, ale aj článkov, ktoré budú pojednávať zrejme väčšinou o ezoterike, časom možno o kultúrach a umení. Vopred upozorňujem, že články nebudem pridávať často. Väčšinou uprednostňujem kvalitu pred kvantitou. Iste si viete predstaviť, že na napísanie jedného kvalitného článku treba prečítať mnohokrát viac textu, ako je dĺžka výsledného článku. Môj blog nebude tak ako mnohé iné blogy hovoriť o osobe autora, o mne sa dozviete iba nepriamo. Myslím, že čitatelia budú mať oveľa väčší osoh z mojich myšlienok ako z osobných informácií.

Často som uvažoval nad zriadením vlastnej stránky. Moje prvé úvahy boli dosť nereálne - mala to byť stránka na platenej doméne, venovaná všetkým mojim záujmom. Určite by som však nemal dosť času o tom všetkom pridávať články. Neskorší nápad bol takýto: stránka pre "klub" ľudí s podobnými záujmami, ktorí by si na nej vymieňali informácie, písali recenzie na knihy, alebo inak spolupracovali. To by však bolo veľmi závislé od jednotlivých členov. Tretí návrh, ktorý týmto realizujem je najskromnejší, ale splní svoj účel.

Autorské práva: Ak na iných stránkach citujete moje články, prajem si, aby to boli iba časti z nich, nikdy nie celé články. Takisto uvádzajte zdroj, teda odkaz na tento blog.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.