sobota 8. novembra 2014

Moje obľúbené hlášky 3

A: „Máš už plán útěku? Jen ty a já.“
B: „Barnett chce taky.“
A: „Barnett je dozorce!“
B: „Ale je tu nešťastnej.“
/
A: „Ani se nehni!“
B: „Ta hlaveň studí!“
A: „Má pokojovou teplotu.“
(Obe citáty sú z filmu Bláznivá strela 33 a 1/3)
/
/
/
„Ani hnout! Já mám bouchačku. Ne tady, ale doma. Bojíš se?“
(Utopenec na úteku)
/
/
/
„Nik nie je tak veľký, aby sa do truhly nezmestil.“
(Autorom je zrejme Jaroslav Filip alebo niekto z humoristov, s ktorými spolupracoval.)
/
/
/
„Zebra je síce koník oblečený v pyžamku, ale život není černobílý.“
(Hesso Jašterák  - 14. diel, ktorý je celkom kvalitný.)
/
/
/
„Víš, když slyšíš holky říkat: -Ach, já byla namazaná, nemněla jsem s tým klukem nic mít- ten omyl můžeme být my!“
(Superbad)
/
/
/
„Lhala jsem. Své vlastní webkameře.“
(Webseriál The Guild 1x5)
/
/
/
A: „Hrajete ve vašem autě počítačovou hru!“
B: „Pátrám po své duši, ale mám i herní závazky.“ 
(Webseriál The Guild 3x8)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.