nedeľa 26. júna 2016

Perličky snových denníkov 2012

Úvodné slovo k týmto zápiskom nájdete v článku Perličky snových denníkov 2010. Po zverejnení zápisov z ostatných minulých rokov však bude nasledovať aj zhrnutie o záverov z praxe.
***
Na 12.1. #vtipný
Vidím niekoho, ako dáva do bubna práčky nie prášok na pranie, ale puding v prášku. Navyše stále zabalený.
Kuriozita: Vo sne som vypol zvoniaci budík. To sa odohralo len minútu predtým, než sa mal spustiť skutočný budík v realite.
Na 25.1. #vtipný
V školských priestoroch bola slečna, čo sa vyjadrovala, že aká je nadržaná. O tom sa dopočul J. a celý natešený šiel za ňou... Počas tej vízie som však počul pieseň Dole, dole od Horkýže Slíže. Čiže zhrnutie je asi takéto: holka pôjde dole, možno si aj zakričí a J. bude mať velikááánsku radosť. Mám však dosť pochybnosti, či po napočítaní do desať bude schopný „vstať a znova hrať“. :D (Dúfam, že čitatelia teraz budú od smiechu mŕtvi na zemi.)
Na 5.2. #lucídny?
Cez nehýbanie telom som sa dostal k víziám, až snu. Zle som pociťoval svoju ruku, ako vykrútenú.
Inokedy som po nehýbaní telom cítil  vykrútenie na zápästiach, raz aj pod kolenami. Je zvláštne, že som našiel podobný zápis, keďže techniku prechodu z bdelého vedomia do sna, tzv. WILD (wake induced lucid dreams) som nerozvinul.
Na 12.2. #vtipný
Severus Snape šoféroval Lamborghini a vzal do neho Pottera, aby ho ochránil.
Na 13.2. #lucídny
Vízie po prechode z bdelého stavu. Zrejme k tomu dopomohla sprcha pred spaním, taktiež sústredenie na prázdno a prítomnosť. Tiež hlboké dýchanie. Cítil som svoje telo.
#lucídny
V tomto som už telo necítil, ale v diaľke rozmazane videl zápasiacich ľudí.
Škoda že tieto zápisy sú opäť skúpe na slovo.

Na 28.2. #vtipný
Sen som si nepamätal už ráno, ale zápis hovorí: „V.D. mi odpísal, že budeme pašovať slepačie vajcia a rybacie ikry.“
Na 19.3. #vtipný
Videl som šachtu slúžiacu ako poschodový budár. Nechcel by som sedieť v dolnej časti.
Na 30.3. #vtipný
Batman držal pod pazuchou zloducha a druhou rukou si česal vlasy. Zloduch si o ňom spieval, že je neľútostný.
Na 7.4. #lucídny
Pozeral som sa na stenu, kde bol len prepínač. Uvedomil som si, že som vo sne, ale moje vedomie bolo napriek tomu akosi „vzdialené“. Zrejme šlo o jeden z tých stavov, kedy sa mi nechcelo moje zotrvávanie vo sne využiť.
Na 15.4. #lucídny
Hľadím z okna, vonku je sneh. Len tak si uvedomím, že snívam - teda bez testu reality. Smejem sa a dvíham ruky. Mysľou dvíham modrý klzák, ktorý je vonku (bez dieťaťa :D). Nechal som ho poletovať, dal som ho na balkón (žeby sa moje blízke okolie zmenilo?) a potom mi trochu vykĺzol z kontroly (ten klzák!). Zakrúžil som ním a zobudil sa.

Na 16.4. #lucídny?
Na hodinkách som videl čas 17:00, na čo som si povedal, že je to somarina. Ihneď som sa zobudil.
Na 2.6. #lucídny
Som v bloku, kde vo výťahu nie je tlačidlo pre 8.poschodie. Na tom poschodí, ako zisťujem, je práčovňa. Ženy tam si ma chcú preskúšať, či si kupujem kozmetiku. V malej drogérii hľadám svoj šampón. Ženy mi povedia, aby som si nechal prisniť o tom, kde šampón je. Uvedomím si, že už snívam. Prostredie mizne, ženám sa poďakujem a teším sa. Bolo tu „zaumienenie“ (spomenúť si rozlíšiť sen) len počas nočného prebudenia.
Na 20.6. #lucídny
Bezdomovec mi chce vliezť do otvoreného okna. Dal som preč ruku a zavrel okno. Cestou do kúpeľne som už tušil, že snívam. Testoval som realitu na farbe vypínača (ale o výsledku testu zápis nehovorí). V zrkadle vidím svoj odraz a teším sa (nie z narcistických dôvodov).
Na 21.6. #vtipný
Pozerám seriál, kde je prestrašená postava, ktorá v sebe kombinuje Richmonda z IT Crowd a Raja z Big Bang Theory. To je už príliš. Plusom je, že v tomto seriály nie je ako súčasť zvuku nahratý smiech divákov (jak u debilov!).
Na 9.7. #AkožeProrocký
V prítomnosti spolužiakov som pod vodou hýbal s cicavcom, ktorý mal z uší dlhé ružové výrastky. Boli hnusné. Symbolicky sa mi to zhodlo s tým, ako som si šiel dať vypáliť bradavicu na chrbte, tá sa neskôr po schladení tekutým dusíkom dosť podobala spomenutým výrastkom.

Na 29.7. #vtipný
Omylom som sa vymkol z bytu, ale nazad idem v divnom výťahu, kde je WC a lekárenská výbava. Skvelé vylepšenie, pri minulom podobnom sne tam tá lekárenská výbava ešte nebola.
Na 8.8. #vtipný
S neznámou, ale milou (a zrejme aj peknou) dievčinou som sa prechádzal po zasneženom prostredí, kde boli vystavené akváriá a iné veci na prehliadku. Bolo tam pekne, no cítil som sa ako v PC hre. Potom, v tme sme šli niečo kradnúť a cvičil som otváranie dverí pakľúčom tak, ako sa trénuje v hre Quest for Glory 1. To znamená: vkladaním si pakľúča do nosa. (Aby som nebol nevychovaný, tak nepoviem, že prítomnosť mojej spoločníčky dávala aj iné možnosti. Začínam byť zvedavý, či sa s pakľúčom nejako trénuje v hre Heroine‘s Quest.)
Na 30.8. #lucídny
Doma som našiel matičnú dosku a grafickú, kartu, ktorých som sa už zbavil. Zrejme vďaka tejto nezrovnalosti som si uvedomil, že snívam. Akúsi počítačovú skrinku som otočil, potom nechal levitovať vo vzduchu, a tiež som menil farbu kontroliek. Zobudil som sa skôr z vlastnej vôle, keďže som mal v sne úzkostný pocit.
Na 31.8. #zvláštny
Vo veľkom nákupnom stredisku hľadám darčeky na Vianoce. Pozerám sa niekam nahor, kam sa chcem dostať, zrejme na schody. Prepadne ma „pocit osvietenia“. Levitáciou vstúpim do gule, asi teleportu. Cítim pohyb smerom doľava, akoby moja myseľ letela do vesmíru. Sám seba pociťujem ako pozitívneho a večného. Cítim, že svet je dokonalý a negativita ktorej sa bežne bojíme je prelud, je imaginárna. Vesmír vyzerá ako guličky či ovály a rôzne farby.
Na 14.9. #lucídny
V televízii ukazujú zoofilné praktiky s hadom. Hneď spoznám, že ide o sen a prebúdzam sa.

Na 16.9. #vtipný
Som na chate s Toddom zo seriálu Todd and the Book of Pure Evil. Je to dobrý kamoš, takže sa od neho ani príliš nevzďaľujem.
Na 19.9. #lucídny
Mal som v mysli chaos, čítal som nejaký text a ten sa zmenil. Ako vidno, aj tu som sen zapísal príliš skromne. Nie je jasné, či sa text zmenil prirodzene, alebo som ho použil pri testovaní reality, ako sa to zvykne robievať.
Na 1.10. #vtipný
V kuchyni za tmy pijem minerálku, v ktorej je mravec. Uvedomím si, že snívam a pre udržanie sa tam sa začnem točiť okolo svojej osi. Sen sa však napriek tomu stráca.
Na 22.10. #vtipný
Na cintoríne počúvam metal. Škoda, že tento sen som si nepamätal už po rannom prebudení. Vidieť, že z času na čas mám s cintorínom bizardné sny – inokedy som cez neho napríklad bežal.
Na 3.11. #vtipný
Survival camp a slušná slávnostná večera sa akosi skombinovali do jedného. Niečo také som zrejme len sledoval.

Na 5.11. #lucídny
Počujem buchot, ale viem že je noc, takže mi to nedáva logiku. Uvedomím si, že snívam a nachádzam sa v kúpeľni s čistými vecami na prezlečenie. Tentoraz točenie sa okolo osi zrejme fungovalo lepšie, ale mal som nepríjemný pocit v nohe a tak som sa zobudil.
Na 4.12.
Bojujem s vesmírnymi votrelcami, ale viem, že sa mi nič nestane. Potom holými rukami porazím Predatora. Tento sen je dobrou ukážkou na nikde nevyjadrené povedomie o tom, že mi nič nehrozí.
Na 23.12. #vtipný(?)
V lese som našiel tábor bezdomovca a z peňaženky mu beriem množstvo mincí. Asi sa nebojím chorôb.
Na 31.12.
Kuriozita: Zapisujem si sen do diára (to sa odohráva vo vnútri sna), ale cítim že som v inej realite a zobúdzam sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Komentáre sa objavia po schválení moderátorom.